יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

Iphone 5 בדרך אליכם...


 דיווח: ההזמנה המוקדמת לאייפון הבא תחול ב- 12 בספטמבר 

יגיע עם מסך גדול יותר? אייפון 4S בעל מסך מוגדל

על פי דיווח מהאתר IMORE, אפל תאפשר להזמין מראש את האייפון ה-5 כבר ביום ההכרזה,שעל פי השמועות ייערך ב- 12 בספטמבר


אפל תאפשר לבצע הזמנה מוקדמת של האייפון הבא בארה"ב ב-12 בספטמבר. כך מדווח אתר iMore, שפרסם לאחרונה כי אפל מתכוונת להכריז בתאריך זה על האייפון החדש ועל אייפד מוקטן. האתר טוען שקיבל את הדיווח ממקורות המקורבים לנושא.

על פי הדיווח הקודם, אפל מתכוונת להוציא את הדגם החדש של אייפון לשוק בארה"ב תשעה ימים לאחר חשיפתו, ב-21 בספטמבר. כעת מתברר שיתכן שענקית המחשבים תאפשר ללקוחות בארה"ב לבצע הזמנה מוקדמת של האייפון הבא כבר ביום ההכרזה. 

אפל לא אפשרה בעבר להזמין את דגמי האייפון החדשים בהזמנה מוקדמת כבר ביום ההכרזה, אולם מדובר במידע מתקבל על הדעת. זאת, כיוון שבשנתיים האחרונות צמצמה ענקית המחשבים את הפער בין יום החשיפה ליום שבו ניתן לבצע הזמנה מוקדמת של המכשיר. צרכנים שביקשו להזמין את אייפון 4S בהזמנה מוקדמת נאלצו להמתין שלושה ימים, בעוד ששנה מוקדם יותר, ב-2010, נאלצו להמתין מעל לשבוע מרגע ההכרזה כדי להזמין מראש את אייפון 4.

עוד מוסר האתר, כי אפל מתכננת גל שני של השקות במספר מדינות, שייערך בשבוע הראשון של אוקטובר - ככל הנראה ב-5 באוקטובר. רשימת המדינות שבהן יושק המכשיר בסבב זה, במידה והדיווח מדויק, לא פורסמה.

ולמה יש לצפות באייפון הבא? בשבועות האחרונים סוחף את הרשת גל שמועות בצורת דיווחים ותמונות שמודלפים בזה אחר זה לרשת, ומובילים לאינספור השערות לגבי האייפון, המכונה באתרים אייפון 5. על פי השמועות, האייפון החדש יגיע עם מסך ארוך יותר בגודל 4 אינץ', יתמוך בתצוגה ביחס 16:9 אף שרוחבו יישאר זהה לזה של אייפון 4S. שמועות אחרות טוענות כי מדובר יהיה במכשיר הסלולרי הראשון שתומך בכרטיס נאנו סים, הקטן ב-40 אחוז מגודלם של כרטיסי מיקרו-סים, ושיכלול חיבור טעינה וסנכרון צר יותר של 19 פינים (בניגוד ל-30 פינים בדגמים הקודמים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה