יום שני, 18 במרץ 2013

10 סיבות למה האייפון הוא הסמארטפון הטוב ביותר


באתר אפל הוקדש דף לפולחן האייפון, תחת הכותרת – "יש אייפון, ויש כל היתר". לפי מרבית הפרשנים, הגלקסי 4 הוא המכשיר המתקדם ביותר בשוק כיום. מהם בכל זאת היתרונות של האייפון ה-5 על הגלקסי?

billboard_iphone_hero
נדיר למצוא את אפל במצב מגננה, אך זהו המצב בו היא נמצאת כעת.אפל יוצאת לקרב הגנה על מוצר הדגל שלה, ה- Iphone5, כמעט מיד לאחר השקת הגלקסי 4 של המתחרה העיקרית, סמסונג. באתר אפל ניתן למצוא בעמוד הראשי כתבה גדולה על האייפון 5, תחת הכותרת: "יש אייפון, ויש את כל היתר". אך לפי מרבית הפרשנים, הגלקסי 4 הוא המכשיר המתקדם ביותר בשוק כיום.
כך כותבת אפל:
'מה עושה את האייפון לשונה מכל השאר? אולי העובדה שהוא מאפשר לכם לעשות כל כך הרבה דברים. או שהוא מאפשר לכם לעשות כל כך הרבה דברים בקלות. אלה הן שתי סיבות שבעלי אייפון כל כך אוהבים את האייפון שלהם. אבל ישנם עוד סיבות רבות אחרות', סיבות שאפל פירטה כדלהלן(מתומצת):
1. האייפון קיבל ברציפות 8 פרסים לשביעות רצונם של לקוחות ג'יי.די פאואר אנד אסושיאייטס, שמדרג ביצועים, עיצוב, אופציות וקלות הפעלה.
2. כל פרט נבחן בקפידה- זה כמעט בלתי אפשרי ליצור מכשיר אשר מושלם מבחינת מראה ואינו מקריב את ביצועיו לטובת מראהו, האייפון 5 עשה זאת. למרות שהוא דק כל כך, אייפון 5 לא מקריב ביצועים לטובת מראה – הישג הנדסי ועיצובי, שכל פרט בו הוא תוצאה של מחשבה.
3. תצוגת מסך רטינה – האייפון הוא הסמארטפון היחיד בעל מסך רטינה. הכל נראה אמיתי, וזו תכונה המאפיינת באופן ייחודי את מוצרי אפל.
4. חיי סוללה ארוכים ללא סוללה גדולה – 8 שעות שיחה או גלישה ברשת סלולרית, 10 שעות של הפעלת וידאו, בסוללה דקה וקלה(ההפך מהגלקסי).
5. שבב A6 רב עוצמה שאינו זולל סוללה.
6. רשת אלחוטית מהירה להפליא ו-LTE – רשת הדור הרביעי.
7. המצלמה הפופולרית בעולם – מצלמת iSight של האייפון היא הפופולרית בעולם, ומצטיינת לא רק בדחיסת מגה פיקסלים כמו יצרנים אחרים.
8. מיליוני דרכים לבידור ממקור אמין – אפליקציות, סרטים וטלוויזיה שאפשר להוריד באייפון ישירות מאייטיונס של אפל – חנות הבידור הגדולה והבטוחה בעולם עם יותר מ-800 אלף אפליקציות.
9. iOS6. מערכת ההפעלה הניידת המתקדמת בעולם – הכוללת את סירי, פייסטיים, ואפליקציות מובנות. התאמה מושלמת בין חומרה לתוכנה, מכיוון ששתיהן מיוצרות על ידי אפל.
10. רק לאייפון יש את סירי, שעומדת לפקודתכם – מערכת הסייעת הממוחשבת שפועלת בהוראות קוליות.
11. iCloud מחברת בין המכשירים – מחשוב הענן של אפל מאחסן את התוכן – מוזיקה, תמונות, אפליקציות, ושאר מידע באופן אוטומטי בכל המכשירים, כולל מק או PC.
12. אייפון מגיע עם משהו ייחודי – תמיכה מאנשים אמיתיים – במרחק שיחת חינם בארה"ב, תמיכה טכנית מנציגי שירות חיים, בשעה שעם סמארטפונים אחרים לא ברור מי צריך לתת את המענה.