יום שישי, 8 במרץ 2013

יצרנית המכוניות Ferrari במגעים עם אפל

Bloomberg- "יצרנית רכבי המירוץ המפוארים Ferrari מקיימת מגעים מתקדמים עם חברת אפל"
LaFerrari
חברת Ferrari חושפת בימים אלו את הדגם ההיברידי החדש שלה- "LaFerrari" שעלותו תהיה בקירוב 1,000,000 €.
מחברת Ferrari נמסר כי היא כרגע בודקת דרכים לשיתוף פעולה עם אפל. יו"ר חברת Ferrari מסר כי: "החברה כרגע במגעים עם אפל לצורך הרחבת הקשרים בתחום טכנולוגיית הבידור לרכבים. בחודשים הקרובים נהיה בטוחים יותר לגבי אופן שיתוף הפעולה שלנו עם אפל".
Luca Cordero Di Montezemolo
דגם אחר ה-FF coupe, בעל 4 המושבים, כבר מתוכנן להיות מצויד בשני מיני אייפדים שישמשו את היושבים מאחורה. הטכנולוגיה תאפשר גישה ישירה למערכת הבידור של הרכב, באמצעות פקודות קוליות של Siri.
בחודש אפריל 2012 נמסר כי יו"ר קבוצת Luca Cordero Di Montezemolo) -Ferrari) שהה עם טים קוק (מנכ"ל Apple) ושוחחו במשך כשעתיים. בעקבות הפגישה צוטט יו"ר קבוצת Ferrari: "התרשמתי מאוד מהפתיחות והזמינות של מנכ"ל אפל לגבי שיתוף הפעולה". עוד אמר היו"ר כי "לשתי החברות תשוקה זהה ואותה כמיהה ל"מוצר", כמו כן ישנה גם תשומת לב רבה לטכנולוגיה אך גם לעיצוב".
בנובמבר 2012 הודיעה Ferrari כי בכיר באפל, אחראי תחום האינטרנט ושירותי תוכנה, מר אדי קיו (Eddy Cue) מצטרף לדירקטוריון שלהם. ב-5 למרץ, יום ג', בשעה 16:09 אחה"צ, קיו צייץ בטוויטר שלו לגבי ההשקה של דגם ה-LaFerrari: "פרארי עושה את זה שוב… זה מדהים".
Eddy Cue
לא נותר אלא לקוות להמשך שיתוף הפעולה בין השתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה