יום חמישי, 7 במרץ 2013

אפל הביסה(שוב) את סמסונג במכירת סמארטפונים בארה"ב

comScore, חברת מחקר של מוצרים טכנולוגיים, דיווחה שעל פי תוצאות חישוב של ממוצע תלת חודשי הנגמר בינואר 2013, אפל לקחה את הקופה בכל הנוגע למכירות של מכשירי סמארטפון בתחומי ארה״ב.
comScore-201301-US-smartphone-vendors
כפי שניתן לראות בטבלה המוצגת לעיל, apple לוקחת 37.8% נתח שוק(סמארטפון), 3.5% יותר מבחודש שעבר. סמסונג מגיעה במקום השני עם 21.4%(16.4% פחות מאפל). שאר המקומות צריכים להסתפק בפחות מ-10% נתח שוק, בטבלה לא טורחים אפילו להזכיר את בלאקברי, מערכת הניידים של מייקרוסופט ואת סימביאן- שנמצאים במקומות האחרונים עם פחות מ-6%, מה שמשאיר את אפל כמנצח הבלתי מעורער של שוק הסמארטפונים כיום.
ובכל זאת אנדרואיד עדיין נשארת מערכת ההפעלה המשומשת ביותר מהסיבה הפשוטה שהיא מופעלת על מגוון רחב יותר של מכשירים השייכים לחברות שונות בעוד שה-iOS, מערכת ההפעלה של אפל, פועלת אך ורק על מוצריה.נתח השוק של אנדרואיד בינואר 2013 נמדד בכ- 52.3 אחוזים בארה״ב, זאת לאחר ירידה של 1.9 אחוזים לעומת אוקטובר 2012. לעומת זאת, iOS של אפל זכתה לעלייה של 3.5 אחוזים מ- 34.3 ל- 37.8 באותו פרק זמן.
comScore-201301-US-mobile-OS-share-vendors
כל הנתונים הללו נלקחו מסקר אינטרנטי לאומי בארה״ב עבור גילאי 13+ בנוגע להעדפותיהם של הנסקרים בכל הנוגע לשוק הסמארטפונים. יש לזכור שמכירות אייפון נוטות לעונתיות. Apple בדרך כלל רואה את המכירות החזקות והטובות ביותר במהלך שני הרבעונים הראשונים של זמינותו של הדגם החדש. הביקוש קטן ברביע השליש, וברבעון הרביעי במיוחד כאשר שמועות על הייצור של האייפון הבא מתחילות לצוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה